mandag den 28. februar 2011

Boller vil jeg have!

Vi har haft familiebesøg i dag!
Nu er det jo Fastelavn, så jeg syntes det var på sin plads med fastelavnsboller.
Det er jo ikke nogen madblog det her, så jeg skammer mig ikke spor ved at skrive at jeg køber mig til sådan nogle. Det er ikke fordi det er kompliceret at lave dem - slet ikke - men jeg køber dem altså !!
Op til bageren for at se på fastelavnsboller.
Det er meget sjældent jeg køber og spiser kager, og jeg fik simpelthen et chok, da jeg så de fastelavnsboller man åbenbart skal spise nu om dage. De er bare MEGA-store!!




Jeg kiggede også på nogle med flødeskum i. Det var egentlig sådan nogle jeg ville have købt, men det kunne jeg slet ikke overskue. De var kolossalt store, og fyldt med flødeskum - sådan - for meget af det gode!!
Nå, men 10 stks af dem dér.
Og når man købte 4, fik man en fastelavnsmaske!




Nu kom der jo fire børn, så 2 masker var jo 2 for lidt. Men det var en sød bagerjomfru jeg handlede hos, og jeg fik 4 masker.
Jeg fortrød faktisk, at jeg købte en bolle til hver, for det ville jo fuldstændig ødelægge appetitten til den lækre aftensmad, med sådan nogle kæmpeboller.
Men det var mest luft!!!





De blev spist, hver og én. De smagte godt, og det gjorde aftensmaden også - og maskerne vakte glæde hos de små.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar