tirsdag den 15. februar 2011

Jeg prøver mig lidt frem

Nu har jeg trykket på HTML, for at se, om jeg så har bedre styr på teksten. Foreløbig går det jo godt nok. Så prøver jeg lige med et billede, måske er det det der laver kuk i det hele.





Hold da helt op, nu blev det helt latinsk det hele, og hvor pokker er billedet mon henne? - jeg kigger lige!!

Det ser da absolut bedre ud, og billedet er der, selv om jeg ikke kan se det i kladden - et lille hurra skal lyde herfra, måske skal jeg prøve at rette lidt i de andre indlæg!
NEJ - det skal jeg ikke!!!
Men efterfølgende vil jeg trykke på det dér HTML.
Billedet er fra min ungdoms vår. Jeg har strikket mig en vest af hjemmespundet garn. De lyse striber er hundeuld (Afghansk Mynde)- jeg havde engang en hundesalon. Det rød-lilla er fåreuld farvet med cochenille(en ørkenlus). Det var meget moderne med de der striber i 70érne, og nu kommer det vist tilbage. Jeg ved nu ikke rigtigt om jeg har lyst til det igen.

1 kommentar: