onsdag den 23. februar 2011

Ordnung muss sein.

Jeg har fået et nyt arbejdsbord. Det er et hæve-sænkebord, og det er så stort, at jeg både kan have strikke- og symaskine stående på det.


Jeg havde en sovesofa stående dér under vinduet. Den er blevet forvist. I stedet har jeg sat en stol, som måske engang bliver afløst af en blød hyggestol, som kan forvandles til soveplads, hvis det er nødvendigt. Foreløbig er det sådan her, og det er jeg meget glad for. Rummet er blevet mere let, samtidig med at jeg har fået bedre arbejdsvilkår. Der er også blevet sat hylder op, så strikkemaskinene er nem at få fat i.




Alt det, har Thorkild lavet til mig - af kærlighed - tak!!
- og hvis jeg køber mere garn, så er det ikke af mangel!!!!

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor ser det godt ud. Lyst og lækkert og med udsigt. Det må være skønt med et hæve-sænkebord......sådan i al almindelighed. På arbejde står jeg op det meste af tiden. Det er skønt.
    Jeg vil straks vise Torben det første billede....af din reol.......med garnlager.....:-)

    SvarSlet
  2. Det er altså ikke reolen, der er problemet. Det er skabet. Det er så fyldt, at jeg næsten ikke tør åbne det. Gad vide om man kan få piller for det? - Garnmani.

    SvarSlet
  3. Jeg kender ingen piller mod det.................i så fald skal det være den type piller, man skal ta hvert halve minut, så man ikke får tid til at købe garn ;-)
    Er der også et skab med garn??? Hvor er det henne? Det kan jeg ikke se på billederne. Når jeg ikke kan se det, kan jeg jo ikke true Torben med, hvor slemt det kan blive ;-)

    SvarSlet
  4. - han har helt bestemt bedst af, ikke at vide det!

    SvarSlet