onsdag den 15. juni 2011

Ballon ?

Jeg har længe haft lyst til at strikke Karen Noes "Ballonkjole".

Nu har jeg fået garnet i hus herfra.

Det første felt gik strygende - hu - hej.
Men så fik jeg problemer.

















- Mon der andre end mig, der synes det ser mystisk ud?

Men hurra for nettet - jeg googlede "ballonkjole", og fandt et indlæg, hvor strikkeren var gået i stå præcis samme sted, og hun havde også taget et billede - som så ud ligesom mit :-)
Jeg havde ikke lige husket, at det jo er dominoteknikken, der bliver brugt her.

Fortsættelse følger!

3 kommentarer:

  1. Godt at der var hjælp at få - jeg synes godt nok heller ikke at det ligner noget der kan blive en flot kjole. Glæder mig til at følge processen.

    SvarSlet
  2. Nej, hvor dejligt!
    Så kan du hjælpe mig, når jeg går i gang.......snart. Jeg har haft garnet i et år, men.......snart.

    SvarSlet
  3. Ja, ja - rolig nu, Ann - jeg er jo først lige begyndt. Måske dukker der uoverstigelige problemer op senere ;-)

    Ja Sigrid, "nettet" rummer en overflod af nyttige (og u), oplysninger - hurra for det.

    SvarSlet