tirsdag den 14. juni 2011

Smagsdepoter

Se, hvad jeg har i haven, placeret forskellige steder.


Jeg synes det er så hyggeligt, at møde et modent jordbær midt i lugningen!

Det gælder bare om, at være hurtigere end ham her

















Han sidder og holder øje med mig når jeg luger i haven.
Nogengange får jeg afsløret en orm, og så er han på pletten!
Og hvis der kommer en kat,skræpper han højt, for at advare mig om den snigende fare - jo vi er venner.
Sådan da!
For vi er ikke helt enige om, hvem der har førsteret til jordbærrene.

Nu blomstrer hylden også i min have.

2 kommentarer:

  1. Ja, er den ikke lidt tidlig på færde i år?
    Jeg håber inderligt, at jeg får overskud i år til at få lavet saft......det har jeg ikke fået lavet de sidste par år.
    Laver du saft?

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har det ligesom dig - nogengange får jeg lavet saft! Jeg må hellere få lavet noget, for børnebørnene kan rigtig godt lide det.

    SvarSlet