mandag den 18. juli 2011

Opdatering

Det er noget vi alle kan have brug for ind imellem.
Denne gang er det mit kamera, som har fået en opdatering.
Jeg har et NEX-5 kamera, som jeg købte sidste år.
Jeg er meget glad for det!
Der kom en mail fra Sony, at der nu var opdateringer til kameraet.
Jeg loggede ind på Sonys hjemmeside, fandt opdateringerne, tilsluttede kameraet, og blev så guidet igennem opdateringen - smart!!!
Så nu kan jeg nogle nye sjove ting - måske går jeg helt amok!!

Her er et billede, taget med en effekt de kalder "Popfarve, som skaber et levende indtryk ved at fremhæve farvenuancer"

Her er det rosen "Lavender Pinocchio". Skriv navnet i "Rosensøgning" til venstre i linket.

Jeg kan også bruge "Delvis farve", hvor billedet beholder den røde, blå, grønne eller gule farve, og konverterer alle andre farver til sort/hvid.


Jeg kender ikke denne roses navn.
Vi kalder den "Ritarosen", for den blev brugt som borddekoration, da mor fyldte 80 år i Oktober 2009.
Jeg fik tre roser med hjem, og de trives som bare pokker.
De står i udestuen om vinteren.

3 kommentarer:

  1. Næh, hvor smart.
    Det virker jo. Rosen ser næsten 3-dimensional ud, og den anden effekt er sjov.

    SvarSlet
  2. Ja, det er rigtig sjovt at lege med, når jeg nu ikke har en Ipad :-)

    SvarSlet