onsdag den 24. august 2011

Makro-held

For nogle år siden, købte jeg hos vores lokale købmand en krukkeplante med nogle smukke, meget blå blomster. Jeg sætter den ind i havestuen om vinteren, og nu står den med store sprængfyldte knopper og foreløbig  en enkelt udsprungen blomst.




















Jeg stod og forsøgte mig lidt frem med manuel focus, og så fik jeg besøg af dén her lige da focus var blevet rigtigt.






















Der var jeg godt nok heldig!!
De flyver altid, når jeg liige er blevet klar til at fotografere.

En bi kan flyve 30.000 km på en liter honning!

4 kommentarer:

  1. Ejj hvor godt et billede, lige i rette øjeblik :-)
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Ja, nogengange er man lidt heldig Maibritt ;-)

    SvarSlet
  3. Næææ....hvor var det heldigt og hvor er de billeder dog smukke. Det er du altså go' til !

    SvarSlet