lørdag den 12. november 2011

S.I.F.S. 2. del.

I går kom så 2 del af det fælles, næsten hemmelige, strikkeprojekt.

Jeg kunne selvfølgelig ikke vente, men måtte straks i gang, for at se hvordan det så ud.

og så kunne jeg ikke få det til at gå op!!!


Sådan noget er ikke godt for humøret – det er rigtigt irriterende er det.

Nu har jeg strikket det, som jeg tror det skal være.

Så er det jo bare spændende om dét passer.!









































Jeg har kun taget ud til 56 masker efter "ribben", og ikke 64, som der står.

3 kommentarer:

  1. Hmmm, det er min arbejdsweekend, så det venter lidt endnu - håber at alle I andre tager "børnesygdommene" for mig :-D

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok spændende ud, det bliver sjovt at se, hvad det ender med.

    SvarSlet
  3. Det er vist en god ide Sigrid - god arbejdslyst så!
    Ja, jeg synes også stadig det er sjovt, selvom det drillede sådan.

    SvarSlet