tirsdag den 13. december 2011

Nu også med nisser


Jeg er en langsom julepynter.

Jeg kan lide, at sætte lidt frem ad gangen.

Jeg har ikke lyst til særligt meget julepynt

-siger jeg, men når vi når den 24. så står der da “lidt” rundt omkring.


Nu er nisserne hentet op af deres kasse.

én købt































Resten er hjemmelavede kopier af den 
- med variationer!
































Nå ja!
så er der jo også en voksende flok af disse her,
som står og venter på et varmt bad!

























Det er kits fra Kastaniestrik.

3 kommentarer:

  1. Jeg er ligesom du heller ikke tilhænger af de store mængder julepynt, men synes alligevel det er nogle skønne nisser du har fået lavet, både de syede og de strikkede.

    SvarSlet
  2. Hvor er de alle søde.
    Jeg skal også til at igang.
    Kassen er børet ned, så.......

    SvarSlet
  3. Tak! - ja det er lidt hyggeligt med de dér nisser.

    SvarSlet