onsdag den 29. februar 2012

Skuddag!!


-og det er så ikke i dag

Men nu havde jeg altså bestemt mig for overskriften før jeg fandt ud af, at Skuddag er overstået  (godt jeg ikke skulle have friet til nogen),

så den holder jeg fast i – overskriften altså!

Det var ellers lige så passende at i dag skulle projekt “malestueogkøkken” skydes i gang.






















Jeg har i temmelig lang tid, gået og irriteret mig over mørke hjørner i vores lyse stue.
Jeg syntes jo lige, at jeg havde malet det hele.

Men ved nærmere eftertanke, ja, så er det faktisk syv år siden!!

Tiden løber fra mig!

Nu har jeg lige nogle fridage, og så skal det være.

Det bliver dejligt, når det er færdigt.

Lige et billede af Roberto i hans “Viggo”

Det er blevet til Robertos, for Bjørn vil hverken eje eller have den!

Jeg har prøvet nogle gange, men han vil simpelthen ikke have den på
- og det er altså ikke fordi den stikker.

Jeg finder på noget andet til ham, der er jo masser af muligheder!

   

































og som man kan se, så er Roberto både stolt og glad over den

- og så er jeg også!!

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det er en fin overskrift, for dato'en er da en ekstra, som er skudt ind imellem den 28/2 og 1/3 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemli´rigtigt Lisette. Måske skulle vi prøve at få lavet det om, så det kommer til at passe med 2012-logik:-))

      Slet
  2. God arbejdslyst!
    Roberto ser dejlig ud i den skønne Viggo.
    Håber, du har nydt solen idag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jow tak Ann.
      Der var lang arbejdsdag i dag, men der var 11 grader varmt da jeg kørte hjem - ahhh!

      Slet