lørdag den 5. maj 2012

1-2-3-4-5 Gafler


I begyndelsen af April åbnede Nørlunds Gæstebud for a la carte tre dage om ugen.
Torsdag, Fredag og Lørdag fra kl 18 – 23.





Det er jo altid lidt spændende, om sådan noget “slår an”.
Men nu har Avisen været på uanmeldt og hemmeligt besøg, og I dag Lørdag, kunne vi så
læse, hvad de syntes om stedet.
Det er en anmeldelse man kun kan være særdeles tilfreds med.
Fem gafler ud af seks mulige – det er da flot!
-  og I dag går de alle rundt og er nogle
centimeter højere end vanligt ude på Nørlunds Gæstebud


Stort tillykke med en velfortjent god anmeldelse.




















De kommer ikke sovende til det derude på Nørlund, men de brænder for sagen
og de er glade for deres arbejde, og den glæde mærker man også som gæst.
Nu går jeg og glæder mig til på fredag, hvor vi skal til Winemakers Dinner derude.
Peter Work fra Ampelos Wineyard, som ligger I Californien, kommer og fortæller
om sine vine, som vi skal smage på sammen med en menu komponeret til lejligheden.
Det skal nok blive godt !
Jeg fik smag for den Californiske vin da vi var I USA sidste år.
De vine vi fik serveret derovre, var simpelthen fremragende, og det er jeg sikker på,
disse vine også er, så jeg glæder mig – meget!!



2 kommentarer:

  1. Det lyder som en fredag i himmerige, nyd den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro vi vil gøre Sigrid - der er stadig ledige pladser:-)

      Slet