torsdag den 29. november 2012

Nyt look

Nå, så fik jeg lige brugt en masse tid, på at ændre layout og lave snevejr.

Jeg er simpelthen ikke nogen ørn til der dér, men jeg kan godt mærke , at det

trods alt går nemmere og nemmere.

Det ser meget hyggeligt ud med den mørke farve, men det er for mit vedkommende kun

til December - brug.

Jeg vil helst have en lys blog :-)

Jeg skulle jo egentlig have lavet et blogindlæg om "Maple", den er lige blevet færdig.

Men nu bliver den vasket og tørret, og kommer der et indlæg.

Nu vil jeg finde dem her frem, skabelonen fandt jeg her, for et par år siden, og jeg glæder

mig stadig over dem.

Nå - jeg ville gerne have linket direkte til skabelonen, men jeg kan ikke finde den.

Til gengæld kan jeg se, at det da i alt fald er mere end et par år siden - meget mere

end et par år siden - at Liselotte gav den til sine læsere.







 






4 kommentarer:

  1. Fin uro, Liselotte er altså smadder kreativ.
    Din decemberblog ser godt ud, med sne og det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har hentet mange gode fif hos Liselotte, hun er smadderdygtig.

      Slet
  2. Man bliver da helt i julestemning af din blog :-) det er en rigtig fin uro

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det var også lige det jeg håbede på ;-)

      Slet