søndag den 15. juni 2014

WWKIP 2014

I går startede ugen, hvor strikkere over hele Verden,
sætter sig I det offentlige rum og strikker.
WWKIP - World Wide Knit In public.
Sjovt initiativ Smile
Jeg havde besluttet mig for at tage imod Garnudsalgs invitation,
så jeg sadlede Audien, og var I Gug lidt over kl. 10.
Der var allerede samlet en del,
og på vejen mødte jeg flere cyklister, som ganske tydeligt
havde samme mål som jeg.

DSC01250

Skyer kom og gik, men strikkere er et sejt folkefærd, så vi holdt ud
og havde en dejlig dag.

DSC01248


Som man kan se på skiltene, var der 60 km fartbegrænsning,
og det var godt, for ellers kunne der nemt være sket en ulykke.
Sådan et syn er man ganske tydeligt ikke vant til I Gug og omegnWinking smile
Garnudsalg havde lige fået ny fin (og blød) asfalt på,
så for ikke at lave grimme huller efter klapstole,
sad vi på naboens parkeringsplads.
Det var jo garnfest, og ham dér Kenneth
ja, han går den lige vej til en strikkers hjerte.

DSC01254

Isafkølet kildevand

DSC01255

Boblevand og lækre nødde og frugttærter.

DSC01252

-og GARN – GARN – GARN
og så mere garn.
Tak for en dejlig dag , med søde smilende og positive deltagere.
-og WWKIP varer jo hele ugen !!

10 kommentarer:

  1. Jeg synes her er så stille, og så sidder jeg og tænker på om jeg har fået slettet kommentarfunktionen eller dele af den i forbindelse med det virusangreb jeg havde for et stykke tid siden? Nå, men nu prøver jeg selv ;-)

    SvarSlet
  2. Nå, ok herfra virker det da.

    SvarSlet
  3. Hejsa... der er skam hul igennem.... men det var da et træls virusangreb... jeg fik mail om, at du var i nød! Det var du så også, men ikke monetært!!
    Jeg var til WWKIP ved Gl. Rye hvor Seriøst strik var arrangør. Hyggeligt med den slags uformelle strikketræf.
    Det i GUG lyder jo ganske luksuriøst!!

    SvarSlet
  4. Du købte formentlig ikke noget garn, vel?
    😉
    Det ser rigtigt hyggeligt ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - øhhn næsten ikke ;-) lidt billig hør. Det var rigtig hyggeligt og sjovt. Det var også sjovt at se de forbipasserendes udtryk ;-)

      Slet
  5. Hej Anne. Dejligt at høre, at der er hul igennem også uden for huset her. Ja, det var rigtig træls med det virusangreb, og jeg måtte slette en hel del, men det er så heldigvis ikke gået ud over kommentarfunktionen ( den er nemlig meget vigtig) ;-))

    SvarSlet
  6. Hej Mona
    Hold op hvor jeg også gerne ville have været i GUG,jeg drog som plaster på såret til Garnstafet i Århus.Mon du fik købt noget garn ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne ellers have været hyggeligt at mødes i virkeligheden også ;-) Jeg mangler plads, og får ikke strikket så meget lige for tiden :-( meen der sneg sig lige lidt hørgarn i posen ;-)

      Slet
  7. Jeg var også derude, men kom først lidt over tre om eftermiddagen. jeg nød det så meget :-)

    SvarSlet
  8. Det lyder som et rigtig hyggeligt arrangement. Desværre nåede jeg ikke omkring - men måske næste år ;o) (hvis det gentager sig).

    SvarSlet