onsdag den 16. februar 2011

Majas Kjole

Ja, den har jeg jo skrevet om før, men nu er der en tilføjelse. Maja er meget glad for sin kjole, og hun bruger den rigtig meget. Det kan den desværre ikke holde til, og det er rigtig ærgerligt. Rasmillas Yndlingsgarn er blødt og lækkert, men ikke særligt stærkt!! Kjolen går i stykker i ærmegabene. Dér, hvor bærestykket slutter, og kjolen begynder, dér brister garnet simpelthen. Forneden, hvor kjolen er afsluttet (den er jo strikket oppefra) dér går den også i stykker. Jeg har repareret den, så godt jeg kunne, men jeg ærgrer mig noget over det.


Jeg har strikket en tunika til Isabella, af noget tilsvarende garn. Den går også i stykker - øv. Desværre har jeg en del garn tilbage, og det ER også dejligt blødt. Jeg tror jeg vil bruge en ekstra forstærkertråd ved opslag og aflukning, og så måske hækle en diskret kant i ærmegabene - det er da et forsøg værd.
Det fungerer sørme da fint med det dér HTML!!!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det da ærgerligt for sådan en sød kjole, men dine forslag til at afhjælpe det en anden gang, lyder godt.
    Tak for de gode forbrugerinformationer.

    SvarSlet
  2. Det var så lidt Ann - jeg øver mig.

    SvarSlet