onsdag den 20. juli 2011

Med og uden farve.

Det er de små nemme strikkerier det bliver til ind imellem havearbejde og job.

Men lidt har også ret!!






"LUNE"
- en ribstrikket undertrøje, som jeg blev præsenteret for på strikkomsammen sidst hos Britta i "Idestuen"
Garn Merci - blød,blød blanding af uld/bomuld.
Opskriften kan hentes gratis hos Filcolana.
Jeg brugte 5o gram.
Blå knap "fra lageret"

-og så lige en buket blomster, for at blive i det blå.



"Jomfru i det grønne" og " Reseda" og fotosjov.

- og i aften, skal jeg høre Peter Bastian holde foredrag i Års.
Det glæder jeg mig meget til, han er et inspireret og inspirerende menneske!!

2 kommentarer:

  1. Den er blevet sød - undertrøjen.
    Bukette ligner meget Madam Munchs kornblomster fra hendes seneste sjal.
    Peter Bastian er mit store idol. Det er mange år siden, jeg sidst hørte ham. Det bliver spændende at høre, om han stadig har noget nyt på hjerte.
    Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Sød lille undertrøje! Det lyder spændende med et foredrag af Peter Bastian:-)

    SvarSlet