mandag den 4. juli 2011

Emil nr 2.

Så kom Bjørn på besøg, og fik sin " Emiltrøje"



























Sidste år, stikkede jeg en trøje til ham af samme garn "Lanarte".
Den har heddet "Farmortrøjen" siden.
Modellen er inspireret af Falkenbergs "Linus".
Nu er det jo ikke fordi jeg ikke har strikket andet til Bjørn, for det har jeg!
Men jeg bliver nødt til at indse, at det altså er bomuldsgarn han holder mest af! - og Linustrøjen bliver åbenbart ikke kasseret, selvom der er kommet en kvalificeret afløser.


Det er Linustrøjen han sidder og krammer.

4 kommentarer:

  1. Næhh man skal da heller ikke smide noget væk som man er rigtig glad for..Det er en fin trøje du har strikket til ham igen.;)

    SvarSlet
  2. Ja Ann, han blev rigtig glad for trøjen - jeg elsker når jeg kan se det.

    SvarSlet
  3. Nej, vel skal man ej, Helvig. - Tak!

    SvarSlet