fredag den 2. september 2011

Nok en sok - eller to

Det bliver ikke til særligt meget strik for tiden. Der er andre ting, som presser sig på, og som også skal ordnes.

Men strømper kan man altid strikke!!




















-så her er endnu et par, og dem skal jeg selv have til at lune mine kolde sensommerfødder.



















Jeg kan ikke rigtigt forlige mig med, at sommeren skulle være ovre!!
Mine lathyrus synes det, kan jeg se. Der er ikke megen pragt over dem længere.
Måske kommer der nogle vidunderlige efterårsdage!!

Fakta om strømper:
Opskrift: DROPS nr. 130-18
Garn: Trekking(XXL) som jeg købte af Helen.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte - både i farve og mønster!
    De lovede, at min ferie skulle beskinnes af solen idg, men her ved Limfjorden er der overskyet :-(
    Håber alt er vel hos jer.

    SvarSlet
  2. Næ, du har nu ikke været særligt heldig med vejret Ann - men her er der altså også overskyet og så titter solen frem af og til.
    Alt er vel, men vel travlt:-)

    SvarSlet