torsdag den 10. marts 2011

Hønsefødder og gulerødder

Det er det nu ikke.
Det er kokkefødder, nogle trætte nogen, i hjemmestrikkede sokker.
Jeg havde glemt at fotografere dem, sokkerne. Men her kunne jeg så råde bod på forglemmelsen, mens ejermanden lå og døsede.
Det er det eneste der dúr, hjemmestrikkede strømper. Fødderne har det godt i dem! - så jeg strikker strømper, selv om jeg nu ikke synes det er så sjovt.
Nu jeg er i gang med fødderne, så er der da også et par tømrerfødder
De elsker også hjemmestrikkede strømper - og jeg kender flere fødder, som har det på præcis samme måde. strikke- strikke - strikke!!!
Garnet er Opal-strømpegarn.

7 kommentarer:

  1. Her råber de alle på hjemmestrikket sokker.
    Men det er ikke min livret at have dem på pindende.

    SvarSlet
  2. Næ, det samme her. Det gode ved strømpestrikning er, at man kan gøre det (næsten) med lukkede øjne.

    SvarSlet
  3. Strømpestrik er noget man kan hvile hjernen med, men der skal bestemt være andre mere spændende strikkearbjeder igang sideløbende. Her i huset mener manden at han ikke kan leve uden hjemmestrikkede strømper - men at alle de strømper jeg strikker bliver givet til andre. Sidst jeg talte havde han 21 par !!!

    SvarSlet
  4. Hvor er de gode - billederne!
    Og de der kokkefødder, de er nuttede, som de putter der.
    Jeg holder meget af strømper som TV-strik.

    SvarSlet
  5. Ja, det gør jeg såmænd også, har jeg fundet ud af.

    SvarSlet
  6. jeg vil da lige hilse og sige, at murens fødder også ka li hjemmestrik, jeg tror der er noget med mænd, og hjemmestrikket sokker :) :)

    SvarSlet