tirsdag den 8. marts 2011

Mere Færøsk garn

Jeg strikkede også en hippietrøje. Ja, jeg strikkede faktisk to. En til Hippien og en til hans kæreste. Han er nu ikke helt hippie, sådan som vi var dengang, men nogle af elementerne er der da. Familien har en bus, sådan et "rugbrød" "Knudsen-bussen". Planen er, at der skal males blomster på siden af den, det var dér hippiesnakken kom ind i billedet.






Inspireret af hippiesnakken, lagde jeg lige nogle "kager" ved!! - de var nu ikke så sjove, men det var også mest tanken som gjaldt her.



Det absolut sidste garn, blev brugt til hippiepigens trøje. Jeg var ret imponeret over mig selv, at jeg fik det til at passe med garnet. Der er 25 gram af den lysebrune tilbage!!
Den fjerde sweater, den til smeden, har jeg desværre ikke fået fotograferet.
Men jeg har fået et problem. Smedens hustru vil også have sådan en trøje!!! - Så blev jeg nødt til at købe mere garn. Jeg købte nu ikke en hel sæk denne gang, og jeg håber heller ikke garnet skal ligge lige så længe.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde!
    Og hvor er det egentlig dejligt, at der er nogen, der kan bruge noget af vores hippietid - på deres egen måde - den dag idag.

    SvarSlet
  2. Ja, de tager det de kan bruge, det synes jeg også er dejligt.

    SvarSlet