lørdag den 28. maj 2011

Mini

Nu varer det jo ikke længe før der kommer et lille nyt drengebarn til familien, så jeg strikker småt:

Mini





Jeg var lidt i tvivl, om jeg skulle sætte mærke i, det ser så stort ud.
Det kom i - men kan nemt pilles af, hvis det generer (det tror jeg nu ikke det gør)
















Jeg er så glad for mit fine Laura-mærke!

Mini:
Design: Else Schjellerup
Garn: Geilsk Bomuld og uld (blødt,blødt)
P.3,5.
Den er rigtig sød, jeg er tilfreds og skynder mig at strikke videre.

6 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød..Det gør da ikke noget at mærket er stort, og hvis du er i tvivl kan du jo altid sætte den på ydersiden istedet..;)

    SvarSlet
  2. Den lille trøje er rigtig sød!
    Jeg kan godt forstå, at du er så glad for det enormt søde Lauramærke.
    (Jeg skal også være farmor igen om meeeeget længe, tystys)

    SvarSlet
  3. Ja, det er rigtigt Helvig, det vil også se sødt ud på ydersiden.

    SvarSlet
  4. Jeg får lyst til at prøve at arbejde med det garnmærke. Den trøje er rigtig fin.

    SvarSlet
  5. Tak Ann! - og hviske-tillykke !

    SvarSlet
  6. Jamen det kan jeg godt anbefale Mette. Det er dejligt at strikke med, det er blødt, men nok ikke så slidstærkt.

    SvarSlet