torsdag den 17. marts 2011

Mærk verden II.

Ref: Mærk verden 1(11.Februar 2011)
Så kom de, mine nye mærker.
Sendt helt nede fra Kina. Det tog 17 dage - Verden er forunderlig!!!



Jeg er meget tilfreds med dem. De er blevet lige som jeg ville have dem, måske lidt mørkere, men det gør ikke spor. De er så fint lavet, synes jeg. De er kantede på alle fire sider, så de kan sys direkte på uden at trevle.




Nu skal der sys mærker i. Jeg vil starte med denne her:



Der er jo mange måder at placere mærker på, man kunne jo også sætte dem forneden og udenpå:




Fakta:
Design: Laura, mit barnebarn.
Sats og layout:Degngrafisk
Konsulent og bistand: Louise og Louise, min datter
Pris pr stk: ca det samme, som en sjov knap koster!!

8 kommentarer:

  1. De er skønne; Mona ;)
    Jeg kan godt lide formen på dem,
    og den lille "dame"

    Yt.

    SvarSlet
  2. Jeg smiler, når jeg ser dem!!

    SvarSlet
  3. Aj, Mona, hvor er de dog blevet fantastiske!
    Ja, helt fantastiske på alle leder og kanter og dimensioner.
    Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige......perfekte.
    De må da ha kostet en bondegård.

    SvarSlet
  4. Jeg er så glad for dem Ann. En bondegård kostede de ikke, trods alt. Men som jeg skriver, prisen pr. mærke, svarer til prisen på en sjov knap.
    Heldigvis er der enighed i husstanden om dispositionen.

    SvarSlet
  5. Flotte mærker. Sejt fundet på. Vil lige nævne at det er første gang jeg ser din blog. Den er skøn og jeg elsker dit strik. Især de der hippietrøjer. Smukke er de. Jeg vil nok lure lidt med fra nu af. Mvh Sidsel

    SvarSlet
  6. Hej Sidsel. Velkommen til, og tak for roserne! - det har været en sjov proces med de mærker.
    Du er velkommen til at lure lige så meget du har lyst til.

    SvarSlet
  7. Hej Mona
    Hvor er de fine ...:o)) ..
    Kh Gitte

    SvarSlet
  8. Hej Gitte. Velkommen på bloggen!! og tak.

    SvarSlet